Online klantervaring
Zakelijke sector
Detailhandel, winkelketens
Tijdschema's
Vanaf 2022
Op zoek naar experts?
Productoverzicht
De technische uitdaging was om te integreren met verschillende back-endsystemen en een back-endoplossing voor orkestratie te ontwikkelen die uiteindelijk verbinding zal maken met de klant-app. Vanuit de functionele invalshoek hebben we de user persona's doorgenomen en met marketing besproken wat de ideeën waren rondom social media en leuke elementen. Deep Dive Om tot een oplossing te komen, moeten we echt elke stap van het huidige proces begrijpen en daarna de eerste schetsen van de gewenste situatie maken. We analyseerden de data- en personastromen, verfijnden daarna de bestaande ontwerpen en begonnen met het opstellen van de technische architectuur om een belasting van minimaal 2-3 miljoen app-downloads aan te kunnen.
Innovatie
De app is zeer succesvol en bereikte de algemene nummer 13 van de meest populaire apps in Polen, een plaats onder TikTok. Naast een geweldige UX is de Shakeomat een geweldige functie die veel heeft bijgedragen aan de populariteit van de app. Personalisatie is de sleutel en werkt twee kanten op, zodat Biedronka kan zien waar mensen in geïnteresseerd zijn en ook hoe ze moeten anticiperen met hun assortiment tijdens de seizoensinvloeden van het jaar.
Kenmerken
01
Interactieve App
02
Geintegreerde klantkaart
03
Integratie met SAP
04
8 miljoen App gebruikers
05